Disney ja TLG uusiin sopimuksiin
Kirjoittaja TheQ 
Kirjoittaja
Viesti

TheQ

:: Lainaa ::
Aihe: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 16/02/2009 12:18
Hullulta kuulostaa mutta totta se on, ensi vuodeksi voimme odottaa Toy Story-, Prince of Persia- ja Autot-settejä kauppoihin.Trading Markets.comista löytyvän TLG:n ja Disneyn lehdistötiedote kertoo että nämä kaksi suurta ovat taas yhteystyössä (aikaisemminhan TLG on tuottanut mm. Mikki Hiiri-settejä). Tällä kertaa kyseessä on kolme brändiä joista kaksi on melko yllättävää.

Toy Story-brändiä on luultavasti kaikille melko tuttu sillä kyseinen elokuva jatko-osineen ovat eräitä parhaiten menestyneitä lasten elokuva. Tiedotteen mukaan voimme odottaa settejä sekä DUPLO- että SYSTEM-muodossa jo tammikuussa 2010. Settien aiheet tulevat molemmista vanhemmista leffoista että uudesta, vuonna 2010 ilmestyvästä, Toy Story 3 leffasta.

Autot on sitten hieman uudempi tuttavuus mutta silti melkoinen kassamagneetti. Autot-leffan autoja ja paikkoja voimme ihastella DUPLO-muodossa ensi vuonna. Autot-teema tulee kauppoihin tiedotteen mukaan heinäkuussa 2010.

Ja sitten teemaan jota itse pidän erittäin erikoisena, Prince of Persia. Kyseessä on tänä vuonna 20 vuotta täyttävä pelisarja josta vuonna 2010 tulee ensimmäinen elokuva. Tiedotteen mukaan leffan innoittamia Prince of Persia-settejä tullaan näkemään vuoden 2010 huhtikuussa. Setit tuleva olemaan SYSTEM-muodossa.

Kyseessä taitaa olla ensimmäinen LEGO-teema joka on saanut teemansa tietokonepelisarjasta..

-Q
--------------------------------
LEGO Ambassador
Palikka palikalta parempaan päin.

Lord-Makkara

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 16/02/2009 15:09
POP SETTEJÄ!!!!! MAHTAVAA!!!! Parempi myös olla hyviä. smiling smiley Toy Story kiinnostaa myös.

Pate-keetongu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 16/02/2009 16:09
Itse en kyllä ole kovin kiinnostunut, mutta jos TLC saa taottua lisää rahaa niin mikäs siinä. Toy storyjen uskon olevan aika junorisoituja, mutta saattaapi saada hienoja osia.

-Pate
----------------------------------------
Minas Tirith-projektini
Jonkun pitäisi tehdä jotain kaikelle. Se on minun mielipiteeni.

Jvvv

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 16/02/2009 16:38
No jopas. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, toivottavasti tuottavat myös tulosta! Olisin kyllä mieluusti ottanut Carsin myös Systemin puolelle.

Bio-man

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 17/02/2009 15:48
Heh....kyllä se on ihmeellistä miten legokin noita lego sarjoja ottaa..mutta ei siinä mitään eiköhän sarjasta tuli ihan "ok".smiling bouncing smiley

Jantzu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/02/2009 21:35
Prince of Persia LEGOille löytyy varmaan harrastajilla käyttöä, ainakin animaatioden lavastajalle ne tuonevat mukavan lisän palikka- ja figuurivarastoon.

Kunhan tekisivät ne ns. Oikealla Tyylillä smiling smiley

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 20/03/2009 21:02
Oisko kuvia seteistä.Aika kiinnostavaa,Varmaan saa myös hienoja lego osia.

TheQ

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 21/03/2009 13:15
Ei ole kuvia seteistä vielä. Oman veikkaukseni mukaan settejä suunnitellaan vasta nyt ja ne tulevat markkinoille aikaisintaan teemaan liittyvän leffan ilmestymisen aikoihin. Preli-kuvatkin tulevat luultavasti erittäin myöhään, kenties vain kuukausia ennen settien ilmestymistä.

Pitää vain odotella ensi vuotta.

-Q
LEGO Ambassador

MahriKing

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 21/03/2009 14:44
Hitto, jos Autot- elokuvasta tulisi system- legojakin, keräisin niitä varmasti.

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/03/2009 10:03
Hups tarkoitin lego lautapelejä.Yritän youtubesta katsoa 2010 settejä.cool smiley

TheQ

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/03/2009 11:02
Saat melkoisesti niitä etsiä, niitä kun ei ole julkaistu. Ensimmäiset settien kuvat ja tiedot tulevat yleensä puoli vuotta ennen settien julkaisuhetkeä. Esimerkiksi ensi syksyllä ilmestyvä Space Police -teeman setit tiedetään tarkasti jo nyt vaikka ne ilmestyvät vasta syyskuun paikkeilla.

Uskon että kesällä kuulemme ensimmäiset huhut 2010 vuoden tammikuussa ilmestyvistä seteistä ja ensimmäiset suttuiset kuvat prototyypeistä saamme syksyllä.

-Q
LEGO Ambassador

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/03/2009 11:57
Niin tarkoitin että kesällä alan youtubesta hakkeroimaan tietoa 2010 seteistä eipä muuta asiaa ole tästä asiasta.grinning smiley

Pate-keetongu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/03/2009 12:30
Tuubi tulee aina täyteen kuvia "Feikkiseteistä". Tämä on ainakin huomattu Biniclejen suhteen monet kerrat.

-Pate
Minas Tirith-projektini

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 22/03/2009 15:37
OKEI pannaan muistiin.

Hezzu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 25/03/2009 13:09
Kuulostaa erittäin hyvältä tuo POP setti. Tulee muuten hienoja arabia tyylisiä esineitä, erivärisiä sapeleita, varmaan yksi uusi keihäs tyyppi ja taistelu turbaani. Tuossa olisi minun veikkaukseni hienoista osista. + Varmaan komeita päitä. Ei ne voi pilata tätä... Tai ne voi, mutta hienoa tavaraa kuitenkin tulee.grinning smiley

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 01/04/2009 19:53
Mikset sä voi puhua vähän selvemmin.moody smiley

Lake

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/04/2009 17:23
Hezzu myös kirjoittaa epäselvästiwinking smiley Se on Stadin kundi, joudutaan varmaan antamaan anteeksi tuo kirjotustyylismiling bouncing smiley

/OFF-TOPIC

Hezzu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/04/2009 18:58
Olen pahoillani etten huomioi sitä seikkaa että olette eri puolelta Suomea ettekä puhu slangia. Tarkoitan sitä. Olen tottununut pitämään itsestään selvänä että slangi ja netti kieli ymmärretään. Jätän slangin pienemmälle vaihteelle.

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/04/2009 19:32
Ei haittaa.Itse taas olen keravaltasmiling bouncing smiley. Mutta tuomas lähetä kuvia mahdollisen nopeasti.

TheQ

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/06/2009 11:00
Sinänsä tämä ei liity meille tuttuun brändiin niin paljoa, mutta Toy Story 3:n teaserissä käytetään hieman LEGO palikoiden oloisia palikoita. Kuuleman mukaan kyseisiä palikoita näkyi Toy Story 2-leffassakin mutta niissä ei ollut alapuolella LEGO palikoille ominaisia "putkia". Jännä nähdä onko tulevassa leffassa mitään minifiguuri-näyttelijöitä, itse hieman veikkaan ettei ole.

-Q
LEGO Ambassador

Mikke the Master

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/06/2009 15:40
Itsekin huomasin tuon kun kävin BBssä.
Olen nähnyt kai vain ykkösen.

--------------------------------------------------------------

tiikeli

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 24/07/2009 10:17
Minä löysin kuvia Brothers-Brickistä Toy Story ja Prince of Persian LEGOista!

[www.brothers-brick.com]

Jes! LEGO muovisotilaita.grinning smiley

Mikke the Master

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 24/07/2009 15:41
Hienon näkösiä oli kun kävin äskön BB:ssä.
Outoja eläimiä.
Puuta??

--------------------------------------------------------------

legojesse

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 24/07/2009 16:44
Hienoja nuo tyypit,miksikohän nuo eläimet ovat puuta.confused smiley

Eturior

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 24/07/2009 16:48
Hmm, noi Toy Storyn sotilaat näyttää jänniltä. Joo, noi puu eläimet eivät ole hienoja.

Iniko

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 24/07/2009 19:28
Uskoisin puueläinten olevan prototyyppejä. Muovia ne varmaan lopullisissa versioissa ovat.

Noh, hienoja, mutta en varmaan tule ostamaan. Vaikkakin nuo Toy Storyn vihreät sotilaat ovat äärettömän söpöjä

Luuranko

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/08/2009 13:21
Nuo vihreät sotilaat ovat kyllä hupsuja. Prince of Persian hahmot näyttävät ihan kivoilta.

-Pluurankeli

Mutta äiti, sammakot ovat ystäviämme.

Flickr here!

Pate-keetongu

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/08/2009 15:49
TS-hahmot ovat kauheita, ensimmäinen naula minihahmon arkussa. Äklöjä. Sotilaat eivät niin erityisen huonoja ole. PoP-hahmot ovat oikein hyviä. Tuo valkoinen "pääkangas-turbaani-hökötys" sopisi aika hyvin RotLA Indylle.

-Pate
Minas Tirith-projektini

Luuranko

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 02/08/2009 18:29
Pate puhuu asiaa TS-hahmojen suhteen.

-Pluurankeli

Mutta äiti, sammakot ovat ystäviämme.

Flickr here!

Lake

Aihe: Re: Disney ja TLG uusiin sopimuksiin - 03/08/2009 12:24
Kaiketi Disney velvoittaa tekemään ukkeleista tuommosia mahollisimman "oikean" näköisiä. Legomaisina keltanaamoina ukkelit ei varmaankaan olis tunnistettavia. Vai olenko väärässä? Rumiahan ne joka tapauksessa ovat, sotilaita lukuunottamatta.

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tähän foorumiin.

Klikkaa tähän kirjautuaksesi sisään